Online marketing go to guy
Erfaringsrig på online kanaler
Det er ikke nok, blot at vide forskellen på organisk og betalt trafik. Eller at kunne lave opslag på Facebook og en konkurrence. Nej, der skal mere til for at være en konsulent, som kan afstemme forventninger, vide hvilke kanaler passer til kunden og hvad man kan forvente af sine online aktiviteter.
Der findes mange smarte ord, mange sælgere, mange konsulenter og mange valgmuligheder med markedsføringen online i dag. Der er ikke ensbetydende med, at det er umuligt at finde et bureau, en konsulent og en vej for dig. Det er bare ensbetydende med, at man skal mærke efter i maven, om kemien passer - og om din online marketing konsulent tror på dit produkt.
Fra kunde til konsulent
Jeg har selv siddet på den anden side af det bord jeg sidder ved i dag. Ved online marketing bordet. Som kunde. Som modtager af ydelser og uforståelige fakturaer. Og tiden på den anden side af bordet har lært mig nogle ting - og været med til at forme mig som konsulent.
Jeg har også konsulteret med - og overtaget kunder fra andre bureauer, som har været med til at få mig til at tænke, at "sådan skal vi aldrig gøre!". Hos Vestjysk Marketing er det netop den vestjyske tilgang, som tiltaler mig. At vi kalder en spade for en spade. Holder hvad vi lover og gør alt hvad vi kan for at indfri mål og forhåbninger. Jeg gider nemlig ikke de smarte ord. Jeg vil hellere forklare dem - og forsøge at indfri forventningerne til dem.
Derfor skal der ikke være langt mellem dit sprog og mit sprog. Du skal have indsigt i hvordan det går. Mails fra mig til dig skal være forståelige og give dig et indblik i, hvad jeg laver for dig - og hvorfor. Hvis ikke, så ringer du bare og så snakker vi det igennem. Vi skal kunne snakke sammen og du skal kunne give udtryk for både glæde, frustrationer og andet til mig.