Ram din trafik igen med remarketing
Udnyt din trafik maksimalt
Remarketing eller retargeting er enormt effektivt. Eller det bør det i hvert fald være. Det er din måde at udnytte og ramme den trafik du allerede har brugt kræfter på at få ind på din hjemmeside èn gang. Remarketing er også et ord, som er meget brugt, både i Adwords og på Facebook, eller via mailmarketing. Fordi det er så effektivt og populært.
Remarketing mod ikke-konverterede
Det oftest brugte inden for remarketing er at forsøge at nå de kunder, som allerede har vist interesse eller haft noget i kurven, men ikke gennemført købet, igen. At de netop ikke har gennemført købet, eller besøget ikke har resulteret i et køb, kan jo netop være, fordi de ikke har besluttet sig endnu. Eller fordi de stadig researcher eller sammenligner priser.
Det er her du kan ramme dem igen. Med de produkter de har kigget på. Eller med informationer, som viser dem mere om dit brand eller produktet. Eller måske, efter x antal dage, en vis %-vis rabat på produktet de er interesserede i. Lige midt i beslutningsprocessen. Det er effektivt.
Snak med dit bureau om remarketing. Prøv det af på fx. Facebook, og se om det virker for dig. Så længe du har en pixel på din hjemmeside, kan du også opspore de relevante remarketing-kunder for dig. Måske prøve dynamisk remarketing, som automatisk tilpasser sig med produkter og priser til de individuelle besøgende. Der er mange muligheder.
Er du i tvivl og mangler du hjælp? Så kontakt mig her - vi finder ud af det sammen.